Unapređenje prodaje

Unapređenje prodaje

Da li vas zanima koji faktor utječe na poslovni rezultat? Odgovor je "Merchandising" tj. unapređenje prodaje.

Što je merchandising? To je unapređenje prodaje i doslovno mu je to cilj. To je utjecaj na odluku o kupnji s ciljem povećanja prodaje uz pomoć specifičnih i dobro smišljenih tehnika i mudrog izlaganja proizvoda.

Naš tim unapređivača brine se o izlaganju proizvoda, ostvaruje i održava što bolje pozicije, održava police čistima, rotaciono obnavlja zalihe na policama, odstranjuje oštećenu robu, uvijek teži za dodatne pozicije na policama, provjerava stanje na skladištu.

Potrošači kupuju ono što vide zato je važno stimulirati ih i biti atraktivan.

  • tim unapređivača na području Hrvatske
  • obuka u suradnji sa Principalom
  • konzultacije o uvođenju novih proizvoda, pozicijama
  • akcije u PC
  • obuka unapređivača
  • izrada hodograma
  • kontrola lay-outa i pozicija
  • informiranje o novim proizvodima
  • prijedlozi i povratne informacije
  • praćenje konkurencije
  • istraživanje tržišta
Pogurat ćemo vašu prodaju!